søndag 26. desember 2010

Let's scrap it

Jeg hadde ikke så mange ting på ønskelista i år, man har jo liksom det meste. Men jeg sa til venninna mi, at jeg ønsket meg noe jeg kunne ta med til usa. Kreativ som hun er, kjøpte hun en nydelig scrapbook med tilbehør. Wiii. Så i dag scrappet jeg litt. Jeg tenkte å sider med forskjellige temaer som "School", "friends", "This is Norway", "Kristiansand", "Family", osv.

Jeg vet at det er leenge til jeg reiser, men jeg likevel være ute i god tid. Tenkte å lage et par sider i måneden. Det er jo et prosjekt som tar litt tid, og jeg vil virkelig legge arbeid i denne boka. Det blir gøy å vise frem min fremtidige familie det vakre landet  vårt i bilder.


Filmet bare noen snutter mens jeg holdt på, lagret det i low quality, for jeg orka ikke å vente så lenge.
Sangen heter Little House - Amanda Seyfried

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar