søndag 6. februar 2011

Bloglovin'

Nå har jeg, som ca alle andre har, skaffet meg Bloglovin. Det er faktisk ganske genialt, for da har man alle bloggene samlet på ett sted. Lettere det enn å bla gjennom en haug av blogger, så er det ingen som er oppdaterte :-)

Så da kan dere, ved å trykke til venstre på bloggen min - adde meg på Bloglovin. Ellers - null som skjer på USA -fronten. Skal bestille nytt pass til uka. Alltid spennende med passbilder. Det som er litt kjipt, er at jeg må ha det i 10 år fremover. Så krysser fingrene for at det ikke blir heelt forferdelig da.





<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2254666/lisa-i-usa?claim=9kgr6fq2aaf">Følg min blogg med bloglovin</a>

3 kommentarer:

  1. hei, jeg skal også på utveksling skoleåret 11/12 :) greit jeg linker deg? fint om du svarer på bloggen min.

    SvarSlett
  2. Sv: Tusen takk! Ja, det er sykt morsomt :-D
    Ja, det er morsomt å snakke med andre EF studenter :) men jeg skal desverre ikke på campen..

    SvarSlett