mandag 17. januar 2011

Skal du på camp?

Jeg reiser med EF, og de har tilbud til alle studentene, å dra på camp to uker i sommerferien. De sier selv:

"Utover å møte mange nye venner og å lære ditt vertsland å kjenne, vil du delta i mange morsomme aktiviteter, bl.a.:
  • Sportsaktiviteter
  • Filmkvelder
  • Lage en ekte amerikansk årbok for studentene på campen
  • Dra på shopping eller på stranden
  • Dra på sightseeing i en storby som f.eks. Boston"


Jeg har valgt å melde meg på denne campen, fordi jeg har ei venninne som var på den i fjor. Hun anbefalte det på det sterkeste, og jeg måtte bare gjøre det da. Dessuten, hvor gøy høres det ikke ut å være på camp to uker i USA, sammen med utvekslingsstudenter fra hele verden? 

Selve campen koster ca 10.000. Jeg håper og tror at det er verd hver kroner. Noen flere som skal på camp ? :)

17 kommentarer:

  1. Heeei! Jeg skal også til USA skoleåret 11/12! Kunne jeg fått linket deg på bloggen min ? :) reiser med explorius

    SvarSlett
  2. Har laget meg blogg :) Drar til USA til neste år!
    Linker deg? :D

    SvarSlett
  3. Hei :) Reiser til USA neste år med Explorius :) Linker deg jeg ;)

    SvarSlett
  4. Åå! Det hørtes koselig ut:-)
    Reiser med explorius da, hihi

    SvarSlett
  5. Campen er desidert verdt pengene! De to ukene jeg tilbragte på campen på Rhode Island var utrolig gøy og noe av det beste jeg har vært med på :)

    SvarSlett
  6. Åh.. du er heldig!! reiser også med EF, men jeg fikk ikke lov av mamma.. :( Linker deg foresten jeg! :D

    SvarSlett
  7. reiser også til USA, linker deg:)

    SvarSlett
  8. Jeg reiser med ef og skal på camp :D jeg linka deg :D

    SvarSlett
  9. Hei, jeg reiser også med EF 11/12 :D Linker deg ;)
    Og ja, jeg skal på campen! klarer nesten ikke å vente :D

    SvarSlett
  10. jeg skal til New Yooork <33

    SvarSlett
  11. Jeg reiste ikke på camp.. Angra bittert på det i lang tid, har kommi meg over det nå! Har sykt lyst til å oppleve NY, men jeg regner med at mamma og pappa ikke var så gira på å betale camp og kommende Hawaiitur med EF Discovery Tours! :) Men ja, du burde dra! Alle virket superfornøyde, og det gir deg en liten forsmak på hva resten av året ditt vil tilby deg :)

    SvarSlett
  12. Jeg skal på campen og :D Kanskje vi kan snakkes på facebook?

    SvarSlett
  13. Jeg skal på campen! :) Linker deg også, forresten.

    SvarSlett