torsdag 13. januar 2011

Sport

Jeg har tenkt litt på sportsvalg i USA. De har så mye å velge mellom, og alle som har vært der, anbefaler å joine en sport for å få bedre kontakt med venner. I forhold til i Norge, har USA et hav av utvalg. Her er det snakk om fotball (soccer), basketball, volleyball, American football, rugby, hockey, cheerleading osv osv.

Jeg har selv lyst å prøve både basket, volleyball og soccer. Men tiden vil vise, må jo på try outs og sånn, så vi får ta det da. Heldigvis er amerikanere gjestfrie, og ønsker nye medlemmer gjerne velkommen. Har jeg hørt da, har ikke akkurat opplevd det enda.

Men basket virker hvert fall utrolig gøy, og jeg tror nok jeg vil satse mest på det. Ellers hadde det vært utrolig gøy å få prøvd å ri litt igjen. Har jo tross alt ridd i mange år, men slutta brått for to-tre år siden. Savner det en del, men har glemt så og si alt.

Skal noen av dere andre utvekslingsstudenter melde dere på noen sport?

Tumblr_lel19rppfd1qfmuzuo1_500_large

2 kommentarer:

  1. ÅJA, jeg skal helt klart være med på sport der borte, det er noe jeg holder på med her i Norge hver dag! :) Vil heller ikke legge på meg så mye de ekstra kiloene som kommer snikene der borte.

    SvarSlett
  2. Jeg tror jeg skal spille basketball, det er så gøy! :-)

    SvarSlett