onsdag 12. januar 2011

Jeg frykter det verste

Kanskje ikke alle vet det, men jeg går medier & kommunikasjon dette skoleåret. Nå har det seg slik at vår skole er ganske positive til utveksling, og det burde derfor gå greit å få året mitt godkjent. Det skolen krever, er at jeg tar engelsk, og minst 19 timer medierelaterte fag i uken.

Rådgiveren sa at det går greit hvis jeg har 18 eller noe, da kunne jeg f.eks. bare levere inn et lite prosjekt e.l. Men jeg er bare så redd for at jeg typisk kommer til en skole, hvor de har lite utvalg på medie-fag. Jeg må nesten vite det før jeg reiser, for hvis det er slik - kan jeg jo faktisk ikke reise!?

Jeg kan ikke ta året om igjen. Eller, jeg kan jo forsåvidt - men det er ikke noe jeg vurderer en gang. Jeg vil ikke ligge etter ett år. I tillegg får man ikke stipend hvis året ikke blir godkjent. Hallo, tenk hvis det skjer? Da dør jeg.

Men jeg vet om ei som er der i år, fra min skole. Hun går på en skole med kjempe få elever, men likevel får hun de medietimene hun trenger. Så satser på at det går greit, og får bare krysse fingrene for at ikke alle fagene er fullbooket når jeg kommer til USA og skal velge.

Tumblr_levg8auymi1qcouy0o1_500_large
Et lite bilde som illustrerer noen nyydelige kameraer. http://weheartit.com/entry/6201172

3 kommentarer:

  1. hei! jeg reiser også med EF, linker deg :-D

    SvarSlett
  2. Hei :)
    jeg vet om ei som har reist med ef tror jeg. og hun gikk på medie. søk på vennene mine på face hun heter malin fiskå :) send brev til henne å spør om hun kan fortelle litt :)

    SvarSlett
  3. Fra Sara Caroline forresten :D

    SvarSlett