søndag 16. januar 2011

Vertsfamilie!

Å, jeg blir så misunnelig. Nå har Marie fått vertsfamilie, allerede i Januar. Jeg kan ikke vente med å få min egen. Jeg sjekke brukeren min opptil fem ganger daglig, og mailkontoen enda oftere. Men jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet, typisk at jeg ikke får familie før sånn to dager før jeg skal dra.

Jeg lurer også på hvordan familien kommer til å være. Er det to foreldre? Har de barn, og evnt. noen på min alder? Har de fint hus? Noen dyr? Jeg klarer ikke vente. Har så lyst å bare spole tiden ca 180 dager frem. For det er den dagen jeg drar fra fine Kristiansand, over til USA. Altså, ca 15. juli. For da er det tid for EF camp.

3 kommentarer:

  1. lurer på det samme! har skikkelig sommerfugler i magen!!

    Linker deg :)

    SvarSlett
  2. Hei:D Skal reise med Ef jeg og. Bare lurte på en ting.

    Hvordan visste du at du skal reise den 15 juli ? Det står ikke noe på min.

    SvarSlett